einde in zicht

25 mei 2013 - Auchencairn, Verenigd Koninkrijk

Daar zit ik dan op Standingstone Farm. Vandaag rustig aan gedaan, de dagelijkse taken bijna vervuld en eindelijk ff gedoucht en wel in mijn 'normale' kleding. De laatste foto's gemaakt en nog ff Runti gevoerd.

De beesten hebben nog wel ff voor wat werk gezorgd. De lammeren zijn nogal vakkundig in hun ontsnappen geworden en had er gister zowat een dagtaak aan om ze binnen hun weide te krijgen! Vandaag maar ff wat erop verzonnen en het lijkt vooralsnog goed te gaan! Verder is er heibel tussen 2 hanen, 1 kwam bloedend uit het hok op een ochtend. Is ook dommig om er 2 op na te houden lijkt me, maar ff snel een hok in elkaar timmeren is geen optie. Nog ff te broeden op een goede tijdelijke oplossing.. Vandaag hebben we echt heerlijk weer gehad! Blauwe lucht en volop zon! Zo mag het wel blijven wat mij betreft :)!

De auto geprobeerd tactisch in te pakken want vanaf morgen moeten er 4 mensen met bagage inpassen. Zin om een kleine wk met z'n 4en door te brengen! Heb nu echter ook nog een tas met spul van Amelie mee, gezien dit niet in haar backpack past. Komt ze die gezellie ff ophalen in LWD ergens in juli of augustus!

Zal nu maar ff de heuvel over, Simon heeft me voor eten uitgenodigd. Morgen maar vroeg uit de veren om de polytunnel te bewateren, is het nu nog te warm voor.

Stuur het goede weer jullie kant op!

Lieve groet van mij!

1. Thea:
    25 mei 2013
    Heerlijk dat je een zonnetje hebt! Veel plezier de komende week , wordt vast even gezellig. de tijd gaat best snel, ben je al bijna 3 weken daar. Groetjes
  2. Oma /Opa Dortland:
    26 mei 2013
    Je doet je best wel zeg. Ongekende kwaliteiten , en zeker zeer nuttige voor je verdere levensloop .
  3. Oma /Opa Dortland:
    28 mei 2013
    Halo , mijn Engelse Zus is hier een paar dagen op bezoek . Het is hier (28 mei 2013 ) prachtig , lekker warm em zonnig Zomer weer . Hoe je taai en geniet , maar alles met mate. Te is nooit goed . Hier is niets gebeurd . Morgenavond gaan we met mijn zus Ali op de koffie in Hoogzands . Ik bedoel figuurlijk niet dat ongunstige OP DE KOFFIE KOMEN . Dat zou de verhouding maar vertroeubelen